tirsdag 21. oktober 2014

Sisters

Du verden det er lenge siden jeg har scrappa en lo .... ikke siden sist jeg la ut en lo i den gamle bloggen min den 15. november i 2012 tror jeg. Nå har jeg lett litt rundt på forskjellige utfordringsblogger etter innspirasjon.

Hos The studio challenge har de en utfordring der man skal bruke et stort bilde, det fikk jeg veldig lyst til å prøve meg på. Hadde ikke så mange store bilder hjemme da, men hadde noen fotografbilder liggende. Så valget falt på et barnehagebilde ... Aurora hadde akkurat startet i barnehagen og Mariell hadde akkurat startet på skolen, så vi henta Mariell på skolen for å få tatt et søskenbilde.

It is very long since I scrapped a layout, not since I posted a blogpost in my old blog. Now I have seen som different challenge blogs for innspirration.

I found The studio challenge, there it should be focuses on the photo - BIG PHOTO. Ididn't have so many big photos, but I have som photographer photos. The photo were taken in 2007 by my two girls.

Sorry for my bad English, it's not often I write in English!


1 kommentar:

  1. Looks lovely!
    Thanks for playing along with The Studio Challenges.

    SvarSlett