fredag 6. mars 2015

Funny faces

Jeg skada ryggen for litt siden, så ble plutselig noen uker uten scrapping, men nå begynner det å komme seg litt :) Så da er det utsikter til at det kan komme noen scrappesider igjen :)

Bildene på denne siden er bare så herlige synes jeg <3 Leander lager ofte mange grimaser når vi skal ta bilde av ham, men såååå søt og god likevel <3

Jeg velger å levere denne til Scrappelyst sin  grublis for februar - søm. Jeg har brukt symaskina til å sy fast ordet SMILE og så har jeg sydd fast de trekantene. Jeg har også en siksak søm på den ene stjerne washi tapen, men det kommer ikke så godt frem.


3 kommentarer:

  1. Herlig PL-side!!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Herlig og harmonisk side! Liker veldig godt måten du pynter sidene dine på :o)
    Ha en flott helg :o)

    SvarSlett
  3. Utrolig herlig PL-side. Og knallfin detalj med maskinsømmen ;)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    Katrine

    SvarSlett