tirsdag 17. april 2018

Den kuleste gutten

For en og en halv uke siden var jeg på Steinkjer screppa, og der fikk jeg scrappa en del og ikke minst skravla masse :D I og med at jeg er kronisk syk så hadde ikke kroppen så godt av helga, og det har kjentes veldig godt i ettertid, men hodet derimot hadde veldig godt av litt sosialt påfyll.

Her er en av sidene jeg fikk lagd på treffet.
Jeg leverer denne til Project Life Norge sin 4-års jubileums konkurranse. 
Jeg har latt meg inspirere av DT-Marits inspirasjonsbilag
Jeg har blitt inspirert av fremkomstmiddel.


Takk for at du titta innom bloggen min :D

4 kommentarer:

  1. Kjempefin PL side, flotte farger og bilder . Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så otroligt passande papper till fotona och dekorationerna! Snygg och harmonisk i färgerna! Tack för att du är med och tävlar i vårt 4-årsjubileum hos Project Life i Norge. /DT-Gunilla

    SvarSlett
  3. Kul att du valt att inspireras av min bild. Välkomponerad sida med papper som matchar dina foton. Jättefint! Tack för att du är med och tävlar i 4-års jubileet hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  4. Tøff side. Digger stilen. Tusen takk for at du deltar i Project life i Norge sitt 4 års jubileum. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett