onsdag 25. mars 2020

Sykkelgården på Egge

Hei alle sammen!

Blir lenge mellom hver gang jeg oppdaterer bloggen min, 
så nå er det jammen meg på tide med noen nye innlegg igjen. 
Nå i disse corona tider så blir det mye skolearbeid sammen med ungene,
men har da funnet tid til å scrappe litt også.

Project Life i Norge har en gøyal Bingo utfordring nå, 
og der tenkte jeg at jeg kanskje skulle få gjennomført noen av oppgavene iallefall.

Den første jeg har prøvd meg på er Emma sin.
Jeg har valgt ordene Washi tape - Peace - Black.


Fargen og Washi tapen er jo ganske så synlig på flere av kortene.
Sykling ser kanskje ikke så fredfullt ut, men jeg tenker det er ganske så fredelig å lære seg trafikkreglene i en sykkelgård som er beregnet for akkurat det formålet.

Slik ble iallefall min side:




6 kommentarer:

  1. Kjempeflott side :)
    Takk for at du deltar hos PLiN.
    DT Bodil

    SvarSlett
  2. Åh vilken cool sida! Så snyggt med det svarta och randigt i svart och vitt!
    Tack för du deltar i vår jubileumstävling! /DT-Marit

    SvarSlett
  3. Så fint. Gillar cykelpappret. Tack för deltagandet. /DT-Therese

    SvarSlett
  4. Vilken fin sida, och extra kul att den är gjord efter min bingobricka!
    ~DT Emma

    SvarSlett
  5. Så utrolig kul layout! Takk for at du deltar i våres konkurranse.

    SvarSlett
  6. Jag älskar din LO, dels är det häftigt med svart och vitt, men framförallt att du fått med ränderna på flera ställen som matchar fotot! Tack för att du deltar i PLIN 6 års utfordring! /DT-Gunilla

    SvarSlett