tirsdag 14. april 2020

Pastell

I påska har jeg fått produsert en del kort. 
Jeg har deltatt på 9 av de 25 oppgavene i Hobbykunst sitt Påskemaraton og 5 av 5 oppgaver i Scrappegarasjen sitt Påskemaraton. 
De kortene skal jeg vise frem litt senere, men akkurat nå skal jeg vise frem et kort jeg lagde i dag. Prøvde meg på litt klin og klæsj her i helga og det synes jeg var så gøy at jeg ikke helt klarte å stoppe etter bare et kort, så det har blitt flere som ligner.

Og slik ble dagens kort. 


Jeg kosa meg med en kinder sjokolade mens jeg scrappa også, så da ble det sølvpapiret som var rundt sjokoladen med på kortet :D




2 kommentarer:

  1. Nydelig kort i sarte pastellfarger :) Takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb.
    Dt-Katrine

    SvarSlett
  2. Nydelige kort og oppsett.
    Ps. Kinder sjokolade er jo bare så godt😉

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb! DT May-Runa🦋

    SvarSlett