torsdag 26. november 2020

Julehilsen med sjokolade

På tirsdag starta jeg på med å pynte en melkesjokolade, den fikk jeg gjort ferdig mellom slagene på onsdag. 
Går innimellom litt i ett her, men koser meg veldig med litt tid ved scrappe plassen min :D

Slik ble denne sjokoladen med litt papir og pynt:


Denne velger jeg å levere til disse utfordringene:

Scrappelyst - Grublis for November - Rødt
Creative moments - Challenge #203 - Anything goes

Hos Creative moments ble jeg dessuten en av topp 3 i Challenge #202. Det var veldig gøy :D
Det kan du se her: En av topp 3 Mitt kort er det røde julekortet #44


Takk for at du titta innom :D




2 kommentarer:

  1. Så flott innpakkning og den sirkelen med stjerner rundt bildet ble så fint sammen.
    Takk for at du deltar hos Scrape the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Så koselig pyntet sjokolade. Fint med rammen rundt motivet.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett