lørdag 10. april 2021

Rosa babykort

Har blitt litt lite scrapping igjennom påsken og nå etter påsken, men her er et kort jeg lagde like før påske. 
Jeg kjøpte dette søte stemplet for litt siden, så det måtte jeg jo bare teste. 
Men jeg har en stor jobb foran meg for å lære meg å fargelegge stempeltrykk bedre, for det er jeg ikke spesielt flink til.


 Jeg velger å levere dette til disse utfordringene:
Scrappelyst - Utfordring for april - baby/barn
Nordsalten Hobbyklubb - Utfordring #194 - Bruk stempler
Challenge up your life - Challenge #134 - Moodboard
Creative Moments - Challenge #212 - Anything goes
Crafty Hazelnut's patterned paper - April challenge - Patterned paper
Scrapping 4 fun - Challenge # 189 - Anything goes


4 kommentarer:

  1. Lovely baby card Monika ,
    Nice weekend Epie

    SvarSlett
  2. Nydelig og søtt kort du har laget :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
  3. Et riktig vakkert kort, Monika!
    Herlige farger, og flott fargelegging! ;)

    SvarSlett
  4. What a sweet baby card!! There are so many lovely details. Thank you for playing along with us at the Scrapping4Fun Challenge!

    SvarSlett