fredag 28. mai 2021

Et bryllupskort til to damer

 Denne helga er jeg med på Onlinescrapp med Bikuben. Det er meldt fint vær i helga, så jeg skal prøve å kombinere scrapping med litt utetid. Starten av dagen i dag var litt grå sånn værmessig, så da benytta jeg i alle fall tiden til å scrappe.

Her er ett av kortene jeg har lagt til en fargepalettoppgave.


Jeg velger å levere dette til disse utfordringene også:

Scrappelyst - Utfordring for mai - Feiring

Creative moments - #215 - Anything goes

Craftyhazelnut's patterned paper - May challenge - Patterned paper

Cute Card Thursday - #688 - Anything goes

Ike's world challenges - #144 - Anything goes/option of Birds/Butterflies

4 kommentarer:

  1. Delicate and pretty.
    Lovely work.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    SvarSlett
  2. Gorgeous, elegant card. Thanks for playing with us at Creative Moments.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Så lekkert kort, og så personlig det ble.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett