fredag 11. juni 2021

En liten rund boks

 Her har jeg prøvd meg på en liten rund boks, eller det vil si den ble nesten rund. Hodet var vist ikke helt på plass da jeg skulle prøve meg på denne, så klarte ikke å tenke ut hvordan jeg skulle få bunnen helt rund .... det skjønte jeg jo når jeg stansa ut den sirkelen som jeg limte i bunnen, skulle jo ha limt den på den før jeg limte den på den den nederste kartongsirkelen. Jaja, den er som sagt nesten rund, og den ble jo i grunnen ganske søt likevel :-)


Skulle hatt en "Til dåpsbarnet" eller lignende tekst på toppen, men hadde ingen dies som passa. Så det får jeg ordne når jeg har.




Jeg leverer denne til disse utfordringene:
Papirdesign - Utfordring for Juni - Gave til fest
Scrap the rainbow - Utfordring Juni - Pastell
Nordsalten hobbyklubb - #196 - Blomster
Creative Moments - #216 - Anything goes


5 kommentarer:

  1. Denne var bare utrolig lekker. <3
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Papirdesign og lykke til!
    DT Randi

    SvarSlett
  2. For en flott boks og så mange fine detaljer som stempel tekst inni lokket.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Fantastisk fin boks spør du meg og jeg synes den så rund og fin ut også jeg :)
    Takk for at du deltar hos NSHK.
    DT-Katrine

    SvarSlett
  4. Helt nydelig boks. Elsker papirene du har brukt.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  5. Wonderful! Thanks for joining us at Creative Moments challenge xx

    SvarSlett