tirsdag 11. januar 2022

Bursdagsklem

Da har vi allerede kommet oss godt inn i januar og det er på tide at jeg kommer meg inn i scrappe-modus igjen.
Jeg var så heldig å vinne en helt AWESOME scrappe premie på julaften fra Papirdesign, med masse dies, noen stempler, klistremerker og litt bling. Tre av disene + litt bling har jeg brukt på dette kortet.



 Jeg velger å levere dette til disse utfordringene:

Papirdesign - Utfordring for januar - Vinter og snø
Scrappelyst - Utfordring for januar - Dies/punch/mønstersaks
Creative fingers - #222 - Anything goes
Let's Craft and Create - #179 + Somthing new (I have used new dies)
Ally's Angels - #54 - Anything goes
Pammie's Inky Pinkies - 2202 - Anything goes

6 kommentarer:

  1. Eit lekkert vinterkort du har laga her. Og for ein fantastisk premie du vant!!! Eg var også heldig og vant ein av premiene hos Papirdesign. Ikkje så stor som din, men veeeeldig fornøyd. Både jul og bursdag når ein vinner slike premier :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer som den heldige vinneren 😊
    Herlig vinterkort og gøy at du bruker deler av premien her. Takk for at du deltar på vår utfordring hos Papirdesign

    SvarSlett
  3. I love your card, thanks for sharing it with us at the Let's Craft and Create Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    SvarSlett
  4. Beautiful winter card! I love all of your elements and coloring. Thanks for joining us this week at Pammie's Inky Pinkies. Hope to see you again. Bonnie DT

    SvarSlett
  5. Så morsomt å vinne! Flott vinterkort du har laget! Takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring!

    SvarSlett
  6. Så stas å vinne en så herlig premie. Og for et nydelig kort du har laget. Takk for at du deltar hos Papirdesign og Scrappelyst.

    SvarSlett