mandag 14. februar 2022

Min mamma er best

I går var det jo morsdag her i Norge og i den anledning lagde jeg dette kortet til min mamma.
Jeg fikk nesten litt 17.mai følelse når jeg lagde dette, da det ble rødt, hvitt og blått, og med et flagg på, men teksten viser i alle fall at det er morsdag.



Jeg velger å levere dette til disse utfordringen:
Through The Craft Room Door - February - Anything goes
Digig Choosday craft challenge - Week 6 - Anything goes
Colour Crazy Challenge - Week 6 - Anything goes colouring
Stamping sensation - February - Anything stamped with the option of wings or tails
Through the Purple Haze - #189 - Anything goes optional color palette

4 kommentarer:

  1. A lovely fun image and a bright beautiful card too. Thanks for joining us at Stamping Sensations.

    SvarSlett
  2. Gorgeous card ..love the details and layer out
    Thank you for joining us at Digi Choosday Craft Challenge
    Good Luck
    Rose DT

    SvarSlett
  3. A very sweet card, many thanks for sharing and joining us at Stamping Sensations challenge.

    B x

    SvarSlett
  4. So Sweet!! Love it!! Thank you for entering our Challenge in Through The Purple Haze. Claudia Martins DT/Coordinator.

    SvarSlett