lørdag 4. juni 2022

Gratulerer - du er super

Rydda litt i scrappestæsjet mitt her en dag, da fant jeg denne stjerna som er midt på kortet og de lilla bling'ene. Huska ikke at jeg hadde noen av de, så kjekt med litt opprydding innimellom :)
Ellers så har jeg prøvd meg på litt fargelegging med copic tusjene mine igjen. Jeg har også stemplet på et mønster-ark, og så klippet ut og brukt det på forkleet og hår-bøylen. Så ble et kort med mange detaljer dette :)




 Jeg velger å levere dette til disse utfordringen:

Scrappelyst - Utfordring for Juni - Favorittprodukt (Akkurat nå er mitt favorittprodukt helt klart Copic markers)
Papercraft Challenges - #82 - Add bling
Digi Choosday - Week 22 - Anything goes
Colour Crazy Challenge - Week 22 - Anything goes
Through The Craft Room Door - 24th May 2022 - Anything goes
Ally's Angels - #58 - Anything goes

4 kommentarer:

  1. Very cute! Love the little details. Thanks for joining us at the Papercraft Challenge.

    SvarSlett
  2. Wonderful card, love the sweet image. Thanks for joining TTCRD challenge. Anesha

    SvarSlett
  3. Nydelig kort med mange fine detaljer. Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Veldig koselig kort! Og så hyggelig å høre at Copics er favorittproduktet for tiden! :-) Tusen takk for bidrag til utfordringen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett