tirsdag 21. oktober 2014

Hva med en bil eller to i håret?

Leander har en Flexi Trax bane med biler som går på batteri, den har han hatt i mange år (han fikk de første delene til jul da han var 6 dager gammel).

Da Aurora var 3 år gammel kom hun tusslende inn i stua med et stort smil, med en grønn bil i håret. Hvordan hun i det hele tatt kom på å sette bilen med hjul som spant irundt i håret sitt kan man virkelig lure på ... hun er fryktelig hårsår. Da hun kom inn viste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte, anskelig å la være å le, men så var den ganske så vanskelig å få ut av håret også, og når man vet hvor hårsår hun er så fikk jeg litt vondt av henne også. Men jeg fikk løs bilen, og hun sprang ut av stua for å leke videre. Like etterpå kom hun inn til meg igjen med en rød bil i håret ... da måtte jeg le og hun gråte.

Leverer denne til Kreativ scrapping - LOMMESCRAPPING UTFORDRING #1 ANYTHING GOES

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar