onsdag 27. september 2017

I skyggen av et palmetre

Denne gangen har jeg gått litt ut av komfort sonen og scrappet noen bilder av meg selv.
Ansiktet er greit nok å ha med på trykk,
men denne gangen ble det med noen valker også, og det er jeg litt mindre komfortabel med. 

Men alle bilder har en historie og gode minner, og den/de vil jeg gjerne få inn i albumen min.

I begynnelsen av september la Project Life i Norge ut en konkurranse, der vi kunne lage konkurranseoppgaven for september. Mitt forslag var å la seg inspirere av en musikkvideoen av sangen "Gjøre ingenting" av Freddy Kalas. Og akkurat den oppgaven gikk av med seieren, så nå kan alle som vil bli med på denne utfordringen. Det er egentlig en super enkel oppgave, for den sangen/videoen er full av masse inspirasjon.

Scrappelyst har også en flott oppgave som det fortsatt er mulighet til å henge seg med på. Grublisen for september er - liten og stor.


Her er mitt bidrag til de to konkurransene. 


Dette er bilder som oser av sommer og varme, og det gjør også sangen jeg har blitt inspirert av.
Jeg har valgt å skrive en liten strofe av sangen "Gjøre ingenting" som overskrift på min side.
Jeg har også med noen vimpler, noe som er med i musikkvideoen.

Jeg har både en stor palme og en liten palme på bildene mine.

Takk for at du titta innom bloggen min.
Legg gjerne igjen en liten hilsen.

3 kommentarer:

  1. Flott PL-side.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Lekker PL-side som fikk jeg til å akutt lengte til varmene strøk!

    Takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Herlig PL!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett