mandag 13. april 2020

Making a fuzzee

Her er mitt tredje bidrag til Project Life i Norge sin 6 års utfordring - BINGO.

Denne gangen er det Elisabeth som har innspirert meg med sitt Bingobrett.


Jeg har valgt ordene: Magic - Turquoise - Bling/Dots

Ble en dobbelside denne gangen også, da jeg ville ha med bilder fra hele prosessen.
Fargen ser mer turkis ut i virkeligheten, ser mer lyseblå ut på bildene. Jeg har brukt Dots på noen av kortene. Magien ligger i produktet - det å lage seg et eget kosedyr helt fra bunnen av og det å få se resultatet til slutt. 
Da jenta mi ble syk i løpet av dagen hun holdt på med dette,
 så har jeg valgt å skjule ansiktet hennes på den siste siden.



5 kommentarer:

  1. Så fine sider du har lagd.
    Takk for at du deltar hos PLiN.
    DT Bodil

    SvarSlett
  2. Så otroligt många fina bidrag du levererar. Gillar färgerna och nallen på sid 2 som sticker ut.
    Tack för du deltar i vår jubileumstävling! /DT-Marit

    SvarSlett
  3. Välkomponerade sidor! Fina färger och kul att du använt mindre kort på de kvadratiska korten.
    Härligt att du tolkar så många brickor!
    ~Dt Emma

    SvarSlett
  4. Å! så utrolig behandling layout med så fin blåfarge ❤️
    Takk for at du deltar.
    DT Jeanette

    SvarSlett
  5. Åh, så härliga sidor och välarbetade dekorationer och fina färger du komponerat! Bra jobbat och tack ännu en gång för att du deltar med dina sidor på PLIN 6 år! /DT-Gunilla

    SvarSlett