lørdag 20. februar 2021

Bursdagskort til en 50 åring

 Her er et kort jeg laget til en jobb kollega til mannen min. Han er bilmekaniker så det måtte selvfølgelig bli et kort med en bil på.



Jeg velger å levere dette kortet til disse utfordringene:

Scrappelyst - Utfordring for februar - Dies/puncher/mønstersaks
Papirdesign - Utfordring for februar - Lift et prosjekt fra bloggen.
Jeg har valgt å lifte dette kortet.
Ally's Angels - Challenge #43 - Anything goes
Allsorts Challenge - Anything goes with add a Number option


6 kommentarer:

  1. A super masculine card, great image and some lovely embellishments. Thank you for joining our 'Number' challenge at Allsorts.

    Kath x

    SvarSlett
  2. Så stilig kort og en super lift🌟Tusen takk for at du er med på utfordringen vår hos Papirdesign 😊

    SvarSlett
  3. This looks wonderful, thank you for joining us at Allsorts, xxx

    SvarSlett
  4. A super masculine creation, thanks so much for joining us at Allsorts this week and adding the number option as well.

    B x

    SvarSlett
  5. Knalltøft herrekort.
    Mange stilige detaljer.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Knalltøft kort! Nydelige farger, og jeg bare elsker alle elementene dine!
    Takk for at du deltok hos oss i Ally's Angels :) - Og GRATULERER!!

    SvarSlett