lørdag 13. mars 2021

Gratulerer med dagen

Her har jeg lagd et kort med grønt som hovedfarge. Bakgrunnen har jeg lagd selv med maling blekk og stempeltrykk. Har sett flere bruke denne sirkelen - Gratulerer med dagen fra Kort og Godt, synes den er så kul at den måtte jeg bare kjøpe.


 Jeg velger å levere denne til disse utfordringene:

Scrap the Rainbow - Utfordring mars - Grønt
Nordsalten Hobbyklubb - #193 - Lag din egen bakgrunn
Scrappelyst - Utfordring for mars - Bursdag
Ally's Angels - Challenge #44 - Anything goes

Jeg har i tillegg vært så heldig å vinne Ally's Angels Challenge #43


Jeg har også blitt valgt ut til Topp 3 hos Creative fingers Challenge #202




4 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Elsker alle de flotte detaljene dine! Skikkelig tøft!
    Takk for at du deltar hos oss i Ally's Angels, og GRATULERER med premien! :)
    Du har nå fått deg en ny følger ;-)
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  2. Så kult kort. Herlig bakgrunn og flott satt sammen med sirkelen og bildet oppå
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Stilig kort med flotte detaljer:) takk for at du deltar hosNSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  4. Tøft kort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett