fredag 23. april 2021

Konfirmasjons kort

Det går nå mot den tiden at det er på tide å lage noen konfirmasjons kort. I år som i fjor blir de fleste konfirmasjoner utsatt til høsten. Minste jenta her i huset skulle egentlig konfirmeres i mai, men den er nå utsatt til i august, så håper vi at til da så har denne pandemien roet seg litt. 

Denne typen kort har jeg sett Screppa lagd så mange av, og de synes jeg er så utrolig fine, så da måtte jeg også prøve meg på et.


 



Jeg velger å levere dette til disse utfordringene:

Creative moments - Challenge #213 - Anything goes
Creative fingers - #206 - Anything goes
Craftyhazelnut's patterned paper - April - Patterned paper
Ally's Angels - #45 - Anything goes
Let's craft and create - #170 - Anything goes + Add flowers
Crafty friends - #151 - Ladies &/or girls


3 kommentarer:

  1. Your card is awesome. Lovely flowers and papers. Thanks for joining us at Creative Fingers.
    DT Mari, my blog Ittetehty

    SvarSlett
  2. Beautiful colours and papers.
    Love this.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    SvarSlett
  3. Beautiful! Thank you so much for joining with ust at Let's Craft and Create Challenges this time and good luck :)

    SvarSlett