fredag 28. mai 2021

Gjestedesigner hos Scrapping 4 fun

  For en liten stund siden lagde jeg et kaffe kopp kort som jeg leverte til en utfordring hos Scrapping 4 fun. Da ble jeg en av de utvalgte som var så heldig å bli spurt om å være gjeste designer for utfordring #193, den sjansen sa jeg selvfølgelig ja til. 

Recently I was a featured creator at Scrapping 4 fun with a coffee cup card I made. I was asked if I would like to be a guest designer for challenge #193 wich starts today. Of course I jumped at the chance.


Temaet for denne utfordringen er: Masculin, Male, Father's day. I og med at det ikke er farsdag her i Norge på en god stund, så valgte jeg å lage et bursdagskort.

The theme for this challenge is Masculin, Male, Father's day. Since it's not Father's Day here in Norway until November, I chose to make a birthday card.


Premien denne gangen er sponset av Dies R Us.

The Sponsor this time is Dies R Us.


Tusen takk for at du titter innom! Legg gjerne igjen en kommentar, og stikk innom Scrapping 4 fun for å delta på utfordringen.

Thank you so much for stopping by!  Feel free to leave a comment, and drop by Scrapping 4 fun to participiate in the challenge.

1 kommentar:

  1. Gorgeous Masculine birthday card! Love all the layers and embellishments!
    Thank you for your GD Creation at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    SvarSlett