onsdag 18. august 2021

Binderskort i hvitt og burgunder

 Etter at mitt bidrag som Gjestedesigner hos Scrapp the Rainbow ble lagt ut fikk jeg beskjed om at jeg også kunne delta på utfordringen om jeg ville. Jeg hadde igjen en del rester fra det kortet jeg lagde, så da ble det et binderskort fra meg denne gangen.


Leverer dette til disse utfordringene:

Scrap the Rainbow - Burgunder

Papirdesign - Alt er lov

Scrappelyst - Striper

Cute card thursday - #691 Anything goes

Creative fingers - #213 Anything goes

5 kommentarer:

  1. Å så nydelig og for et flott motiv.
    Takk for at du stilte opp som gjestedesigner og for ditt bidrag til vår utfordring i August
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort, gode farger!
    Takk for at du deltar på Papirdesigns sommerutfordring :)
    Klem fra
    Renate

    SvarSlett
  3. Så lekkert kort!
    Takk for at du deltar og for at du lagde et så flott inspirasjonsbirdag som gjesteDT.
    DT Trude Julie

    SvarSlett
  4. Nydelig kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst og Papirdesign.

    SvarSlett
  5. Lekkert binderskort.
    La meg til som følger av bloggen din, for kommer gjerne tilbake hit for å sjå på det du lager :)

    SvarSlett