fredag 10. september 2021

Minialbum til min datter Aurora

 Jeg har ikke lagd så mange minialbum før, men det er alltid gøy å prøve noe nytt, så måtte bare prøve meg på et til min datters konfirmasjon her for litt siden.

Så her kommer et lite bilde ras av hvordan det ble. 

Hele albumet.

Forsiden

Første og andre siden. Lagde en konvolutt til å ha penge gaven i.

Hele framsiden av det lille kortet i lommen.

Baksiden av det lille kortet.

Tredje og fjerde side. En liten tag skjuler seg på den ene siden og et dobbelt kort er gjemt under på den andre siden.

Ene siden av tagen.

Andre siden av tagen.

Framsiden av det doble kortet.

Innsiden av det doble kortet med plass til en liten hilsen.

Baksiden på det doble kortet.

Den femte siden, også med en tag.

Ene siden av tagen.

Andre siden av taggen.
Den sjette siden, med lomme for to kort. Her vises den ene siden av de to kortene.

Baksiden av kortene.

Baksiden av minialbumet.

Jeg har valgt å levere dette til disse utfordringene:

Papirdesign - Utfordring for september - hyggelig hilsen (om det blir godkjent og om jeg har brukt nok Papirdesign produkter)
Scrappelyst - Utfordring for september - Blomster
Creative moments - #222 - Anything goes
Creative fingers - #214 - Anything goes


4 kommentarer:

  1. What a lovely keepsake,

    Thanks for sharing with us at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    SvarSlett
  2. WOW, så utrolig flott det ble! Tenker hun ble glad, jeg!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)

    SvarSlett
  3. For et nydelig minialbum. Fantastisk flott! Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  4. A great album - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x
    (DT)

    SvarSlett