mandag 18. oktober 2021

Let's celebrate you

 Rett før helga lagde jeg dette kortet. 
Jeg øver og øver på å fargelegge med copic tusjer, og sliter litt med hvor jeg skal legge skyggene .... så må bare fortsette å øve.


Innsiden er bare helt enkelt lagd, uten noe som helst fiksfakseri.


Jeg velger å levere dette til disse utfordringene:

Creative moments - challenge #224 - Anything goes
Scrappelyst - Utfordring for oktober - Utfordre deg selv (det gjør jeg ved å prøve å fargelegge med copic tusjer, og å bruke en form jeg aldri har prøvd før)
Ally's Angels - Challenge #51 - Anything goes 
Creative fingers - #217 - Anything goes
Colour crazy challenge - week 41 - Anything goes

3 kommentarer:

  1. Herlig kort med flotte detaljer.

    SvarSlett
  2. Love the shape of this card - it's so different and original! Thankyou for sharing this with us at The Colour Crazy Challenge - Vic, DT x

    SvarSlett
  3. Så herlig kort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst

    SvarSlett