mandag 29. november 2021

Julemagi og pepperkaker

Jeg koser meg fortsatt med julekort.
Jeg elsker førjulstiden, der jeg kan kose meg med å lage juleprosjekter, pynte litt til jul og bake litt. Jeg er ikke så glad i vinter og mørketid, men desember er en fin mnd.


 

Jeg velger å levere dette til disse utfordringene:

Creative moments - #227 - Anything goes

Paper Craft challenge - #76 - Craft meets colour

Scrapping 4 fun - #206 - Winter/Christmas

Crafty Hazelnut's christmas challenge - #570 - Christmas



3 kommentarer:

  1. Thank you for sharing your lovely crafting for CHNC challenge 570 - I hope to see you again soon. x

    SvarSlett
  2. Gorgeous Christmas card! I love all the detail!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    SvarSlett
  3. So beautiful! Love the little Details and flowers. Thanks for joining us at the Papercraft Challenge.

    SvarSlett