torsdag 17. mars 2022

Konfirmant - Gamer dude

Da har jeg vært igjennom en litt heftig runde med corona, og da var jeg såpass dårlig i 12 dager at jeg ikke orka å scrappe eller gjøre noe annet i det hele tatt, så verden stoppa opp et lite øyeblikk. Men nå har hverdagen starta opp for fullt igjen, om en litt mer sliten en før coronanen.

Konfirmasjonstiden nærmer seg, og jeg har selv en gutt som skal konfirmeres, så tenkte det var lurt å komme i gang med noen konfirmasjonskort. Så dette er mitt første i år.



Jeg velger å levere dette til disse utfordringene:

Through The Craft Room Door - Challenge 15th march - Anything goes
Colour Crazy Challenge - Week 10 - Anything goes
Digi Choosday Craft Challenge - Week 11 - Anything goes
A Bit More Time To Craft - 15th march - Anything goes
Ally's angels - #56 - Anything goes

2 kommentarer:

  1. Awesome card! Love the background, the design EVERYTHING!!!!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! xxx

    SvarSlett
  2. This is just perfect for a young boy.
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door . Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx
    TTCRD DT

    SvarSlett