onsdag 25. mai 2022

Bare til deg

 Jeg synes det er så gøy med copic, og synes det er ekstra gøy når jeg føler jeg får det til. Jeg har fortsatt en lang vei å gå før jeg blir så god som mange av dere andre, så det er helt klart et forbedringspotensiale i dette motivet også, men enn så lenge ble jeg fornøyd med dette. Så får jeg se om jeg er like enig når jeg har øvd et år eller to til ....



Jeg velger å levere dette til disse utfordringene:

Allsorts challenge - Week 677 - Anything for a Birthday

Creative fingers Challenge blogg - #231 - Anything goes

Scrappelyst - Utfordring for mai - Feiring

Ally's Angels - #58 - Anything goes

Papercraft Challenge - #82 - Add bling

Digi Choosday - Week 21 - Anything goes

Colour Crazy Challenge - Week 20 - Anything goes

9 kommentarer:

  1. Very pretty card Monika - fab image, beautifully coloured, and I love all the details and the inside too. Thanks so much for joining the fun at Allsorts 13th Birthday Challenge this week.
    Pauline xx

    SvarSlett
  2. Loving all the textures along with sweet image, many thanks for sharing and joining in with our 13th Birthday celebrations at Allsorts challenge.

    B x

    SvarSlett
  3. Thank you for sharing your beautiful card at Allsorts Birthday Party;-))m

    SvarSlett
  4. Wow this is gorgeous, your colouring is awesome!!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! xxx

    SvarSlett
  5. Oh wow! Is this cute! Love the coloration. Thanks for joining us at the Papercraft Challenge.

    SvarSlett
  6. Så flott og fargerikt kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  7. Lekkert kort og utrolig nydelig motiv!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    SvarSlett
  8. Congrats on your winning of Scrappelyst. Beautiful creation.

    SvarSlett
  9. what a fantastic card! I love all the details and the little sparkly gems you added! thanks for playing along with our 'add bling' challenge on the Papercraft-Challenges blog. Lisa x

    SvarSlett