torsdag 25. februar 2021

Make a wish

 Jeg har titta litt rundt omkring på sosiale medier og latt meg bli inspirert av hva andre lager. Jeg synes Screppa lager så mye fint, så på dette kortet har jeg latt meg inspirere av henne :D 

Var litt vanskelig å få fram teksten Make a wish, men nå har jeg fått et tips om å bruke hvitt embossingpulver, så nå er det bestilt og på tur til meg.


Jeg velger å levere dette til disse utfordringene:

Scrappelyst - Grublis for februar - Lek med maling/blekk
Creative Moments - Challenge #209 - Anything goes
Ally's Angels - Challenge #43 - Anything goes
Scrapping 4 fun - Challenge 186 - Anything goes
Creative fingers - Challenge #202 - Anything goes


5 kommentarer:

  1. I just love this adorable scene you have created! Love the colours!
    Thank you for joining Creative Moments challenge
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    SvarSlett
  2. Så lekkert kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett
  3. Så lekkert kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett
  4. Så lekkert kort du har laget. Flott oppsett og så herlig motiv du har brukt og fargelagt :-)

    SvarSlett
  5. Lovely card, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time. 


    Hugs 

    Meena S4F DT

    SvarSlett