søndag 7. mars 2021

Konfirmasjonskort i lilla

Denne helga er det Steinkjer Screppa digital, så da sitter jeg her å koser meg med litt forskjellige papirprosjekter. Jeg har fått lagd en god del som jeg skal vise frem litt etter litt.

Jeg starta med et konfirmasjonskort i lilla. 

Slik ble det:


Innsiden har en pengelomme.


Jeg velger å levere dette til disse utfordringene:

Creative moments - Challenge #210 - Anything goes
Creative fingers - Challenge #203 - Anything goes
Crafty hazelnut's patterned paper - March - Patterned paper
Ally's angels - Challenge #43 - Anything goes
Challenge up your life - Challenge #133 - Flowers
Love to scrap - Challenge #143 - Anything goes
Cute card thursday - Challenge #676 - Anything goes



3 kommentarer:

  1. Just beautiful inside & out! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    SvarSlett
  2. So very sweet and lovely! So glad you have shared this with us at Challenge Up Your Life.

    SvarSlett
  3. Love this! Thanks so much for sharing with us over at Love To Scrap Challenge Blog this month! We appreciate you joining us!
    Hugs,
    Leslie, LTSCB DT
    Love To Scrap 2

    SvarSlett