onsdag 24. mars 2021

Hello awesome friend

Jeg var i Trondheim på Papiria for en liten stund tilbake, og da kjøpte jeg en stempelplate
 fra Altenew med ord og setninger. Det måtte jeg jo selvfølgelig teste, så her har jeg brukt "hello" og "awesome friend".
"Many congrats to you" og "Make a wish" er fra en annen stempelplate jeg har fra Altenew.


 Innsiden:


Jeg leverer dette kortet til disse utfordringene:

Scrappelyst - Utfordring for mars - Bursdag

Creative Moments - Challenge #211 - Anything goes

Creative fingers - Challenge #204 - Anything goes

Ally's Angels - Challenge #44 - Anything goes

Love to scrap - Challenge #143 - Anything goes

Love to craft - Challenge #56 - Anything goes


3 kommentarer:

  1. Nyyydelig kort! Takk for at du deltar i vår utfordring i Ally's Angels. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Great card. I love the cars image. Fabulous with the black/white scheme. Thank you for joining the challenge at the Love To Craft Challenge Blog. Dorlene DT LTCCB

    SvarSlett
  3. Herlig kort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett